Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

marți, 19 aprilie 2011

CLINICA EXTRATEREŞTRILOR (27)

Autor Adrian Dvir
(continuare)

FUNDAMENTUL TELEPATIEI
Vi s-a întâmplat ca, în timp ce discutaţi cu cineva, dintr-odată să cunoaşteţi fraza următoare a celuilalt? Sau chiar să realizaţi că deja vi s-a răspuns la o întrebare pe care încă n-o exprimaserăţi?
Ghicitorii furnizează adesea informaţii exacte clienţilor lor, informaţii ce cuprind date personale şi detalii despre o persoană sau despre client. Cum reuşesc ei acest lucru? De asemenea, cum poate un medium să dea relaţii unui străin nu numai despre vieţile sale anterioare dar şi despre cea din viitor?

IMAGINI DIN COPILĂRIE
Una dintre pacientele mele prezenta o stare gravă care implica şi instabilitatea presiunii sangvine. La prima consultaţie, am înţeles că tensiunea ei arterială îşi avea originea în starea sa sufletească oşcilantă. Cauza anxietăţii era localizată în anii copilăriei.
Când avea vârsta de 4 ani, a trăit o experienţă traumatizantă din cauza celui de al doilea război mondial. Copila îşi pierduse tatăl în luptele de pe front. Împreună cu mama şi fratele mai mare, au fugit de acasă şi s-au ascuns într-o baracă aflată într-o mică pădure. Într-o seară, când mama ei era plecată să caute ceva de lucru, copiii au rămas în sărăcăciosul adăpost, la lumina unei candele. Dintr-un motiv de neatenţie, candela a căzut pe podeaua de lemn uscat provocând un incendiu care a mistuit baraca. Un sătean a reuşit să-i salveze pe cei doi copii ce riscau să fie arşi de vii. Spaima acelui eveniment a lăsat urme adânci în sufletul celei care, peste ani, s-a maturizat.
Am încercat s-o ajut făcând-o să retrăiască acele momente de groază din copilărie. În timp ce ea-şi descria tragicul eveniment, eu am început să primesc imagini foarte clare ale momentului. Am văzut curtea care înconjura coliba şi nişte obiecte aruncate prin acea curte. I-am descris imaginile pe care le-am văzut iar ea le-a confirmat spunându-mi că acele obiecte erau de la un samovar ruginit cu care îi plăcea să se joace.

AMINTIRI PIERDUTE DE MEMORIE.
La una dintre întâlnirile unui curs de vindecare am cerut să intrăm în stare de meditaţie şi să încercăm să „intervievăm”un coleg de curs. Mi-am închis ochii şi aproape imediat am avut imaginea unei pile electrice într-o fabrică vopsită în albastru, unei maşini de cusut şi altor utilaje. M-am întrebat unde se află această fabrică şi am primit răspunsul:”Yavne”. Când le-am povestit celorlalţi despre aceasta, o femeie s-a neliniştit, roşindu-se. După descrierea mea, ea îşi amintise că în urmă cu 15 ani lucrase în fabrica purtând numele recepţionat de mie, în calitate de croitoreasă, unde confecţiona blugi.

MESAJ DIN JAPONIA
Ca inginer de calculatoare, am fost o perioadă implicat într-o relaţie de afaceri încheiată cu un afacerist japonez.
Într-o noapte, am visat unele detalii tehnice legate de nişte produse. Dimineaţa, cum am ajuns la serviciu, am primit un telefon urgent de la colegul meu japonez. Acesta s-a scuzat pentru anumite probleme tehnice intervenite, menţionând că totul va fie în ordine. Amănuntele la care a făcut referire îmi sugerau că noi doi mai avuseserăm o discuţie legată de acest subiect. L-am întrebat dacă mi-a mai vorbit despre acea situaţie iar el mi-a răspuns că abia de câteva ore i-a devenit cunoscută şi s-a grăbit să mi-o transmită.
Mi-am amintit de visul din noaptea care trecuse, diferenţa de fus orar făcând ca în timp ce eu dormeam, el lucra. Când a descoperit problemele, se gândise intens la mine, astfel că mesajul lui a ajuns la mine.
Cum oare m-au găsit gândurile colegului meu japonez aflat la mare distanţă?

COMUNICARE PRIN COMANDA LA DISTANŢĂ
Un prieten, medium ca şi mine, mi-a telefonat într-o seară ca urmare a unei discuţii dificile pe care o purtase cu prietena lui. Relaţia lor devenise nesigură şi el se întreba dacă este cazul să o întrerupă sau să încerce s-o revigoreze. Relaţia lor se învârtea în jurul cercului ei de prieteni, ea evitând să accepte cercul de cunoştinţe ale lui. Am presupus că refuzul ei de a-şi extinde cercul de prieteni se datora unei anumite temeri a cărei cauză se putea localiza în trecutul ei. Am discutat despre presupunerea mea cu amicul meu şi am hotărât să căutăm un canal prin care să intrăm în memoria ei legată de evenimentele pe care le avusese anterior. Când am încercat să-l determin să treacă la acţiune, el a devenit foarte agitat din cauza unei viziuni care înfăţişa o fetiţă înfricoşată care alerga prin noapte. Copila se ascundea de ceva anume şi era complet traumatizată. Alte imagini arătau că fata fusese grav insultată şi murise după o grea suferinţă. 
Amândoi eram şocaţi. Am propus să încercăm o legătură cu Spiritul său interior sau cu Ghidul spiritual. Telepatic, prietenul meu a primit răspunsul că , deşi problemele ei traumatizante s-au oprit la o viaţă precedentă, sufletul ei se află acum într-un proces de regenerare ceea ce ar trebui să ne determine să nu-i bulversăm existenţa cu intervenţia noastră. Am întrebat spiritul cu cine se află prietenul meu în contact si am primit răspunsul că era Ghidul Spiritual al amicei prietenului meu. L-am mai întrebat dacă el era cumva un spirit al unui membru decedat al familiei fetei. Mi s-a răspuns că nu. Ghidul a mai adăugat că starea psihică a fetei îl impresionase, ceea ce l-a determinat să o ajute, devenind Ghidul ei personal.


                                                                            * * *

Despre toate întâmplările de mai sus am decis să întreb un Alien de la care am primit o lecţie foarte instructivă.
Adrian: Spune-mi, te rog, cum sunt recepţionate informaţiile telepatice?
Alien: Primitiv. Formele de viaţă primare şi-au dezvoltat organe de simţ pentru a putea primi informaţii din mediul înconjurător. Mai întâi, şi-a dezvoltat organe de simţ pentru căldură, frig, foame şi miros. Toate aceste informaţii le primea prin impulsuri nervoase care ajungeau la creier. Astfel informată, entitatea respectivă putea lua decizii în consecinţă, care-i asigurau existenţa. Locul din creier care primea toate aceste informaţii a devenit un centru nervos. La primele creaturi, dezvoltarea au avut-o cele care nu beneficiau de o memorie prea bună. Deciziile luate de aceste creaturi cu memorie mai slabă se bazau pe compoziţia lor genetică şi pe posibilităţile sistemului lor nervos. Ulterior, prin mutaţii adecvate,au proliferat fiinţele cu modalităţi de supravieţuire mai perfecţionate.
Următoarea treaptă evolutivă a fost formarea şi stabilizarea unei memorii pe termen scurt, urmată de faza creării memoriei de medie şi lungă durată. Repetarea impulsurilor nervoase a provocat treptat schimbări permanente în structura creierului (dezvoltarea axonilor). S-a născut capacitatea de învăţare. Toate capacităţile noastre de învăţare şi de mişcare sunt rezultatul procesului de învăţare a celulei nervoase. Formele de viaţă traduc esenţa căilor nervoase în structuri moleculare care sunt nişte copii ale celulelor nervoase pentru învăţare. Aceste structuri sunt similare structurilor genetice ADN, dar mult mai complexe. Structurile moleculare sunt asemenea cu o sfoară lungă. Ele sunt sensibile la anumite frecvenţe. Dacă noi producem o vibraţie potrivită, această sfoară (fibră) va vibra în acord cu ea (Nota C.M.: principiul diapazonului).

Adrian: Ce sunt gândurile?
Alien: Gândurile pot fi asemănate cu o colecţie de frecvenţe, de vibraţii, ca nişte imagini diferite, reproducând împreună aria interpretată de o orchestră. O expansiune de frecvenţe şi de evenimente aproape fără de sfârşit. Noi recunoaştem imaginile vizuale într-un anumit mod. Imaginile trec de la ochi la creier. Ulterior, această colecţie de vibraţii, trecută în memorie, este adusă la suprafaţă pentru efectuarea unei comparaţii prin care se recunoaşte sau nu forma şi conţinutul acelui obiect. Toate datele experimentale sunt înregistrate într-o lungă desfăşurare, chiar şi în vise. Asa dar, fiecare lucru este înregistrat în memorie. În timp, evenimentele înregistrate în memorie se estompează, mai ales dacă nu s-au făcut reactivări, reîmprospătări.

Adrian: Cum poţi explica mecanismul uitării?
Alien: Este un mecanism de maximă importanţă. Întrucât se consideră că mintea conştientă este limitată în obţinerea de date care să o dirijeze un timp, este importantă utilizarea gândurilor şi ordonarea lor după priorităţi.
Adrian: Cum reuşesc gândurile să traverseze informaţiile?
Alien: Procedeul este comun majorităţii oamenilor şi este datorat structurii ochilor şi creierului. Aceasta face posbilă şi transmisia telepatică a gândurilor, de la o persoană la alta.
Adrian: Ce foloseşte un mediuum din mintea non-fizică?
Alien: În medie, memoria umană non-fizică este încătuşată într-o materie moleculară similară cu pânza de păianjen.
Adrian: Cum ne amintim de lucruri, de împrejurări?
Alien: Mintea non-fizică păstrează amintirile într-o substanţă produsă constant. Aparţine „tipului magnetic” al minţii şi poate fi asemănată cu o pânză de păianjen. În centrul acelei pânze se produce mereu un fir foarte subţire. Printr-un mecanism special, mintea produce aceste „fire” de memorie. Materialul din care se confecţionează acest fir este extrem de durabil.

Adrian: Care este mecanismul rememorării?
Alien: În măsura în care mintea este capabilă să citească „firele-gânduri”, într-o anumită ordine, ele sunt activate adică intră în vibraţie. Cele care sunt acordate pe frecvenţa informaţiei căutate, vor vibra mai puternic livrând astfel informaţia conţinută de ele memoriei, care le aduce în actualitate.
Adrian: Cum se realizează înlănţuirea gândurilor?
Alien: Printr-un mecanism care implică un şuvoi de gânduri. Când începem să ne gândim la ceva, mintea cercetează fiecare subiect pe care-l conţine. Prin reflexie şi reverberaţie, se ajunge la identificarea gândului incipient după care, începe „deşirarea ghemului” până la epuizarea subiectului. În acest proces, particulele de memorie se activează una pe alta în mod logic şi în ordinea producerii evenimentului. În acest mod are loc „reconstituirea” gândului.
Adrian: Cum primeste o persoană memoriile altei persoane?
Alien: Mecanismul de receptare implică nu numai munca de acumulare a „fibrelor” de gânduri proprii dar, în anumite crcumstanţe, poate acţiunea altor „fibre” de gânduri.
Adrian: Am reuşit să citesc gândurile din memoria altor persoane, gânduri care au fost lăsate în urmă după ce proprietarul lor a dispărut; „fire” de sute de mii de ani au rămas. Cum de pot fi interceptate?
Alien: Partea dificilă este începutul, adică găsirea sfârşitului acelui „fir”. Aceasta se face printr-un efort de voinţă pentru a recepta telepatic. Emiterea voinţei noastre prin gând, a dorinţei de a recepţiona o informaţie, are loc cu emiterea unei energii care va activa o primă imagine. După localizare, fiecare imagine activează pe următoarea s.a. până la vizualizarea întregului eveniment.

Adrian: Ce rol are subconştientul?
Alien: Cînd primim gânduri de la altă persoană, subconştientul acelei persoane poate da o mână de ajutor. Uneori, nu numai că primeşţi amintiri dar chiar duci un dialog cu subconştientul altei persoane, fără ca această să realizeze „scurgerea” de informaţie.
Adrian: De ce nu putem recepţiona gânduri de la oricine?
Alien: Obişnuit, o persoană îşi poate asigura singură citirea propriilor sale „fire” de gânduri, fie şi doar prentru câteva minute. Putem exersa extinderea abilităţilor noastre de a ne recepţiona şi citi gânduri din vieţile anterioare proprii sau ale altor persoane. Şi aici, greu este până recepţionezi prima informaţie, primul gând sau imagine, restul relevându-se mult mai uşor.
Adrian: Informaţia pe care am scris-o dedesubt este corectă?
Alien: În principiu, totul este corect. Dar structurile descrise de tine sunt foarte generale. Realitatea este mult mai complexă. Fiecare aspect legat de studierea memoriei poate fi studiat ani în şir. Este adevărat că memoria este un senzorial neîntrerupt care a suferit prelucrarea nervilor minţii fizice. Informaţiile sunt stocate vreme îndelungată în forma fizică, deşi au o structură moleculară diferită.

Adrian: Ce sunt vibraţiile?
Alien: Există unde necunoscute de umanitatea voastră. Ele pot fi foarte puternice şi nu sunt liber răspândite în afara spaţiului gândului. Noi le numim undele gândului (telepatice). Fibrele acestor unde sunt extrem de fine. Undele acestea sunt capabile să se propage pe frecvenţe multidimensionale şi pot conţine foarte multă informaţie. Distanţele la care se propagă sunt extrem de mari, fără ca puterea lor să diminuieze. Undele electromagnetice fac parte din această categorie de unde. Comportamentul este asemănător cu cel al undelor sonore cu deosebirea că spaţiul de propagare este practic infinit.

Adrian: De ce moleculele produc unde?
Alien: Fiecare atom existent în spaţiu are vibraţia sa, zgomotul său propriu. Chiar deplasarea atomilor în jurul nucleului provoacă o infimă tulburare a spaţiului. Moleculele şi seriile de molecule legate, au o structură mai complexă şi un impact mai puternic asupra spaţiului. Aglomerările moleculare influenţează şi mai mult spaţiul şi interacţionează între ele. Când o undă puternică pătrunde, se declanşează un lanţ de reacţii printre firele moleculare. O mai uşoară înţelegere se obţine dacă se consideră clapele unui pian. Când sunt lovite de un sunet din afară, toate clapele sunt afectate dar una singură va vibra cel mai puternic şi anume aceea care are frecvenţa de vibraţie egală cu cea a undei sonore de impact.
Adrian: Cum reuşesc zgomotele moleculare (acufenele) să se transforme în impulsuri nervoase?
Alien: Există şiruri de fibre care sunt de fapt o colecţie de fibre microscopice auditive legate de un anume nerv. Ele sunt auzite de urechea internă. Vibraţiile sunt provocate de undele gândurilor şi se tranformă în impulsuri nernoase. Există, de asemenea, şi mecanisme opuse. Impulsurile nervoase activează mişcarea mecanică continuă a fibrelor moleculare. Toate creaturile care s-au dezvoltat pe Pământ au o asemenea structură, dar de complexităţi diferite.
Adrian: Există o structură similară în creierul fizic?
Alien: Da, există o astfel de memorie dar ea este foarte limitată.

Adrian: Care este limita dintre mintea conştientă şi cea subconştientă?
Alien: Pătrundem în aspectele proceselor gândirii care sunt alocate fie corpului fiizic fie Spiritului Interior. Această limită este cunoscută de către psihologii şi cunoaşterea ei ajută tratării unor tulburări psihice. Este important să introducem aici conceptul de „subconştient colectiv”, cum l-a numit C.G.Jung.
Informaţiile transmise de mintea conştientă sunt necesare zi de zi, iar cele furnizate de mintea subconştientă nu s-au dovedit necesarre cotidian. Subconştientul s-a dovedit, în experienţele lui Jung, ca un fel de cameră unde se depozitează „vechituri”. Orice informaţie nefolosită în prezent este transferată în magazia de „vechituri”.

Adrian: Când şi de ce este transferată o informaţie din subconştient inapoi, în mintea conştientă?

Alian: Când informaţiile deţinute de memoria conştientă se dovedesc insuficiente pentru a rezolva o problemă, şi dacă, evident, ceea ce se caută există în „magazie”. Când procesul reamintirii persistă mai mult, informaţiile pot fi prelevate din memoria subconştientă fără ca noi să percepem acest proces. Ne trezim doar că am găsit soluţia la problema care ne frământa de câtva timp.
Adrian: Ce altceva mai face mintea subconştientă?
Alien: Rolul subconştientului este de a tine sub control impresiile înregistrate de către mintea conştientă. Toate tipurile de experienţe din vieţile anterioare şi din cea actuală care au fost uitate, sunt păstrate în subconştient.
Adrian: Cum conlucrează mintea conştientă şi cea subconştientă?
Alien: În paralel şi în colaborare în ambele sensuri. Când corpul fizic moare procesul gândirii subconştientului minţii non-fizice continuă.

Pentru conformitate, 
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu