Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 10 decembrie 2010

CLINICA EXTRATEREŞTRILOR(17)

Autor Adrian Dvir
(continuare)

CREATURI ENERGETICE… ŞI CE OR MAI FI ELE…

Două femei cu păr buclat şedeau liniştite în spatele unui chioşc, vânzând cărţi din colecţia ‘’Cărţi Naţionale‘’, organizată pentru luna iulie 1997. Când cele două vânzătoare m-au remarcat, mi-au propus să mă sprijine întrebându-mă dacă eram interesat în a stabili contacte telepatice cu Entităţi ale altor lumi, prin intermedierea mediumului aparţinând grupului lor.
Curios, am aprobat din cap, şi imediat a apărut un bărbat tânăr. Era înalt, cu vărsta cam de 30 de ani, păr lung şi ondulat. Mi-a declarat că era medium.
În legătură cu persoana lui, ceva îmi părea cunoscut.
L-am întrebat ce tehnică foloseşte şi cu cine era în contact. Mi-a răspuns că este medium pentru mai multe entităţi şi că legătura o obţine trecând în stare de transă profundă. A susţinut că acele entităţi cu care el intră în contact refuză să-şi decline identitatea.
La întrebarea mea dacă acele entităţi erau Spirite sau Entităţi Aliens, tânărul mi-a răspuns că ‘’ele’’ pretind a se plasa înafara conceptului de Dumnezeu. Afirmaţia mi-a părut ciudată dat fiind că Dumnezeu cuprinde absolut totul.

L-am întrebat cum realizează contactul cu acele entităţi. Mi-a răspuns că el a urmat un curs de vindecare şi de dezvoltare a cunoştinţelor spirituale. La acel curs a intrat într-o stare profundă de meditaţie, împreună cu alţi cursanţi, în timp ce ei erau aşezaţi în cerc. La un moment dat, el a început să vorbească fără ca aceasta să se producă ca urmare a voinţei proprii. Avea impresia că ceva, sau cineva îi activase corpul şi-i folosea vocea, fără ca el să fi decis aceasta.
La un moment dat, a avut senzaţia că o parte a trupului său pleca, scenă la care chiar el era martor. De atunci, când intra în transă, corpul său era purtat în călătorii astrale, dar la trezire nu-şi mai amintea nimic din aceste călătorii.

Pretindea că una dintre aceste şedinţe a fost înregistrată video de un amic al său, film pe care a încercat să-l vizioneze şi el. În momentu în care a văzut cum în film a început să de schimonosească iar faţa să i se deformeze, a refuzat să mai vizioneze caseta. Întrebându-l despre ce era vorba în timpul acestor contacte, mi-a răspuns că ‘’ despre multe şi diferite subiecte’’.
Femeia din spatele chioşcului a dorit să pună unele întrebări acelor entităţí însă i s-a răspuns că ‘’ele’’ nu răspund totdeauna ci doar atunci când întrebările sunt sincere.

Am fost invitat să asist la o şedinţă în care mediumul lua legătura cu aceste entităţi. Eu şi Chaya ne-am decis să onorăm invitaţia, la care a aderat şi un grup de Alens : X3, Maya şi Miki, cărora le-am stârnit curiozitatea.
În seara în care am fost invitaţi, grupul nostru format din doi oameni (Eu şi Chaya) şi trei Aliens (X3, Maya şi Miki) ne-am înfiinţat la adresa anunţată, care era un apartament, la mansarda unei clădiri.
Camera era plină de tot felul de accesorii şi picturi afişate pe pereţi.
Un miros de tămâie, o lumânare aprinsă şi o muzică liniştitoare completau atmosfera.
Au început să sosească tot felul de invitaţi printre care erau atât tineri cât şi oameni mai în vârstă. Din cauza aglomeraţiei, nivelul energiilor a crescut foarte mult, ceea ce mi-a declanşat o puternică durere de cap.
În plan subtil şi-a făcut apariţia şi un aspect al lui Iisus dar şi alte entităţi necunoscute nouă. Existau şi nişte Entităţi Aliens cu piele de culoare gri şi care purtau o îmbrăcăminte grosolan executată. Erau 4 şi înfăţăşarea lor, precum şi felul cum se mişcau, arătau ca nişte roboţi.
Ei susţinut că se află pe Pământ pentru a ne ghida în dezoltarea noastră spirituală şi ne-au amintit că toţi suntem Dumnezeu.

În final, mediumul a intrat în stare de transă, timp în care a încercat să dea un mesaj spiritual, nu prea reuşit, dat fiind faptul că, pe alocuri, personalitatea mediumului se interfera cu comunicarea. Apăreau multe disonanţe şi destule interferenţe între exprimarea umană curentă şi o exprimare arhaică. A fost, oricum, un mesaj plictisitor care nu părea să vină din surse exterioare.
X3 ne-a anunţat că pleacă.

Chaya: Entităţile din alte lumi au avut o idee bună, însă întâlnirea nu a avut succes. Văd că Iisus încă mai este prezent dar nu acordă atenţie mediumului.

Unul dintre participanţi a intrat în polemică cu mediumul, aducând argumente bine fundamentate. Chaya mi-a spus că a sesizat cum acea persoană fusese telepatic ghidată de Iisus, a cărui argumentare a transmis-o prin vocea acelei persoane.

L-am contactat pe Iisus pentru a cunoaşte care este impresia Sa despre acele entităţi.
Iisus: Este o energie care nu are nume şi care foloseşte un mediu uman. Omul a intrat în transă dar nu ca simplu vehicul ci ca element activ care din când în când şi-a interferat personalitatea. Doar la începutul comunicării a fost coerent.

A doua zi l-am întrebat pe dr.X3 dacă a ajuns la o concluzie în legătură cu întâlnirea din seara precedentă.
X3: Erau nişte Entităţi Străine formate din Lumină. Nu aveau nici corp energetic şi nici corp fizic; aveau câte ceva din amândouă.
Adrian: Ai mai auzit de spre acest tip de fiinţe mai înainte?
X3: Da, dar nu sunt familiarizat cu ele.
Chaya: Eu am reuşit să stabilesc în timpul întâlnirii un contact cu ele doar ca să mi se comunice că ele nu sunt create nici din energie nici din materie ci dintr-o combinaţie a acestor stări.
X3: Ele vin dintr-o foarte înaltă sursă şi cred că din această cauză calitatea contactului a fost slabă, mai ales că mediumul ş-a interferat personalitatea.
Adrian: Ce înseamnă ‘’foarte înală sursă’’?
X3: În Cosmos există foarte multe zone. Nu cunosc exact localizarea acestora în Cosmos. Ei nu au o planetă a lor, nu au corpuri fizice şi nici doar de lumnă, aşa cum a spus şi Chaya. De asemenea, ei nu şi-au luat niciodată un corp fizic, uman.
Adrian: Ar fi capabili să se nască într-un corp uman?
X3: Nu ştiu. Am auzit despre existenţa lor dar nu i-am mai întâlnit decât o dată până acum. Nu au prezentat nici un interes pentru mine, mai ales ca subiect de cercetare.
Adrian: Ce crezi că fac ei pe Pământ?
X3: Probabil că au venit să ajute umanitatea.

(De undeva a intervenit Iisus)
Iisus: Ei sunt veniţi din Înalta Poziţie a Ierarhiei Cosmice.

Pentru conformitate,
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu