Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

marți, 10 august 2010

TOŢI SUNTEM UNUL

Mesaj de la Sananda

(08.07.2010),

Salutări, preaiubită Familie. Sunt Sananda şi, după cum vă simt eu, inimile voastre sunt pline de bucurie şi recunoştinţă.

Voi încă nu aţi încheiat procesul de ascensiune şi aceasta face ca unele perturbări, venite dinspre energii negative exterioare, să vă mai influenţeze un timp

Noi nu spunem că cineva este mai bun decât altcineva. Putem pur şi simplu spune că, aceia dintre voi care aleg calea dreaptă, conectarea cu divinul, unitatea, se află în ascensiune, aceasta însemnând că frecvenţa lor de vibraţie este mai înaltă decât a acelora care vibrează pe octave inferioare. Corespunzător, şi conştiinţa celor din prima categorie este mai înaltă decât a celor din a doua categorie. Este rău, este bine? Este o stare de fapt caracteristică fiecărei fiinţe umane a cărei evoluţie creşte cu viteza pe care fiecare o consideră potrivită pentru o anumită etapă.

Comandamentul Ashtar recomandă ca fiecare să urmărească permanent să se elibereze de energiile cu frecvenţe mai mici, din domeniul pe care este centrat, astfel încât mereu să existe tendinţa de a-şi creşte frecvenţa de vibraţie, ceea ce va determina şi o creştere corespunzătoare a conştiinţei.

Sursele de vibraţie joasă sunt diverse şi ele ar trebui identificate, pentru a fi evitate. Orice informaţie scrisă, transmisă oral sau prin imagini provoacă în consumatorul de informaţie o anumită stare exprimată prin anumite vibraţii care pot ocupa o gamă largă de frecvenţe. Informaţiile mincinoase, trunchiate, calomnioase, care au drept scop să învenineze pe cel care le primeşte, sunt surse de energie joasă care vă scad nivelul vibratoriu. Printre cele mai agresive surse de poluare mentală sunt şi unele programe Tv. (Nota C.M.: la noi, exemple de emisiuni tv. nocive sunt ştirile şi comentariile autointitulaţílor ‘’analişti politici‘’de la posturile tv ‘’Antena 1, 2, 3’’, ‘’Realitatea’’ şi, în mai mică măsură, ‘’Prima’’, ‘’ProTv’’, ‘’Kanal D’’ ; uneori, chiar ‘’TVR1’’). Scopul acestor emisiuni cu caracter vădit alarmist, dezinformator, panicard este de a induce teama în mase cât mai largi ale populaţiei care, aduse în această stare de nesiguranţă şi ură, sunt mai uşor de manipulat de către cei care vor să le abată atenţia de la adevăratele probleme ale societăţii şi de la înteresele de culise ale oamenilor corupţi.

În plan subtil, toate aceste programe scad nivelul de vibraţie al celor care le ascultă, ceea ce are efecte dezastruase asupra nivelului conştiinţei individuale şi de grup. Dar efectele negative se extind şi asupra condiţiilor climatice şi fenomenelor ‘’naturale’’ (intemperii, calamităţi) dintr-o zonă mai mare sau mai mică. Mulţi nu sunt dispuşi să creadă că între climă, dezastre de orice fel, pe de o parte, şi gândirea şi comportamentul omului, pe de altă parte, ar exista vreo legătură. Şi totuşi, legătura este una directă !

Actual, mulţi dintre voi s-au trezit astfel că sunt din ce în ce mai greu de manipulat. Ei sunt mai motivaţi ca oricând ca procesul ascesional în care au intrat să fie menţinut şi dus până la capăt pe planeta Pământ. Mama Gaia ştie că, de această dată, ascensiunea nu se va mai opri.

Din mintea şi inima voastră, repetaţi după mine: ‘’In mod liber, ofer lumii inima mea, mintea mea şi iubirea mea. Celebrez, ca niciodată altcândva, acest nou moment de comuniune, de regăsire în unitate, împreună cu toată suflarea universului. Cer inimii mele să se deschidă şi să se extindă mai mult decât a făcut-o vreodată, împreună cu toate inimile întregii umanităţi. Fiinţa mea îşi permite să simtă cel mai înalt nivel de vibraţii. In toate gândurile mele, în toate cuvintele mele şi în toate faptele mele mă simt solidar cu întreaga suflare de pe planetă. Sunt eu şi fac parte din toate câte sunt.’’
Acum mama mea vine de departe, cu bucurie şi cu dragoste, pentru a se întâlni cu frumuseţea voastră. Sanat Kumara vă trimide şi el florile iubirii, pentru ca voi să le purtaţi mereu în inimă şi în mintea voastră.
Ne regăsim împreună aşa cum eram în vechiul pământ al Lemuriei. Atunci, mi-aţi promis că veţi reveni la înaltele vibraţii ale iubirii şi iată că a sosit momentul să vă îndepliniţi promisiunea faţă de mine şi faţă de voi înşivă. Suntem una cu voi şi vă solicităm să ne fiţi alături, mână în mână, inima lângă inimă, pentru ca împreună să ajungem la capătul Marii Călătorii.

Aşa este şi aşa va fi, preaiubitilor, Namaste! ".

SURSA : http://www.ashtarontheroad.com
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu