Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 14 iulie 2010

NOUA LINIE A TIMPULUI



De la St Germain, de Ziua Independenţei SUA

(6 Iul.2010; channeler Susan Leland)


EU SUNT St. Germain şi vă mulţumesc pentru invitaţia de a participa la această întâlnire.

Intâlnirile din a patra zi a lunii Iulie (Nota C.M.: ziua independenţei SUA) au devinit o tradiţie pentru familia care ne este gazdă. Iată-ne, deci, încă o dată, împreună.

De această dată, vă încurajez să mă însoţiţi, într-o perioadă trecută din istoria Statelor Unite ale Americii, când acestea deveneau o ţară liberă şi independentă, un simbol al libertăţii pentru întraga omenire, atestată simbolic şi de prezenţa Statuii Libertăţii.

Desigur, anii care au urmat nu au avut toate zilele luminoase, nici la propriu, dar nici la figurat, dar idealurile care au stat la baza întemeierii SUA, sunt reale şi multi-dimensionale.

Mai întâi, vom face o scurtă calătorie, şi apoi vom continua. Povestea care urmează am mai spus-o şi altădată, şi, celor care o cunosc, sper că le va face plăcere s-o reasculte.

Aşadar, eu, St Germain, am avut mai multe vieţi şi identităţi pe Planeta Pământ, fiecare având un scop anume, unele cunoscute, atele, nu. Eu am avut succes în alchimie. Am avut succes în multe domenii legate de ceea ce s-ar putea numi abilităţi magice. In unele existenţe am fost cunoscut ca bancher, şi pot să vă asigur că am văzut şi înţeles nevoia ca lumea să nu mai fie la cheremul bancherilor. Bancherul St Germain, a dat lumii ceea ce voi numiţi actual ‘’dobânzile compuse’’, care oferea datornicilor condiţii mai omeneşti de rambursare a împrumuturilor. Sistemul se mai păstrază şi astăzi, un pic mai abuziv însă, dar pe cale de a fi corectat.

Să revenim la acel moment în care această ţară (SUA) a devenit independentă. Multele grupări de colonişti existenţi pe o arie întinsă, s-au unit sub un singur drapel, refuzând să mai fie colonie a Coroanei Angliei.

Să ne continuăm călătoria în trecutul acestei tări. Intâlnirea reprezentanţilor grupurilor de colonişti s-a desfăşurat în condiţiile unor zile toride.

Delegaţii coloniştilor au vorbit despre legile date de regele George, legi asupritoare pentru colonii şi despre creşterea impozitelor care deveniseră insuportabile. Mulţi oameni din colonii erau luaţi împotriva voinţei lor şi trimişi în armata terestră sau în marina regelui.

La acea întâlnie am participat şi eu, iniţial în spirit, şi pot spune cu mândrie că am contribuit la elaborarea documentului final denumit ‘’Declaraţia de Independenţă’’

După multe ore de dezbateri epuizante, o anume teamă a început să se instaleze în sufletele participanţilor, căci aceştia începuseră să se întrebe ce se va întâmpla cu ei şi cu familiile lor, dacă acţiunea de declarare a independenţei ar fi eşuat. Erau sentimente umane şi de înţeles, dar care puteau compromite intenţia de independenţă.

Aceasta m-a determinat să-mi fac apariţia în carne şi oase, să mă materializez, pentru a le vorbi.

M-am adresat celor prezenţi cărora le-am spus:

"Aţi venit aici pentru că aveţi o misiune importantă de dus până la capăt. Misiunea voastră este de a crea o ţară în care să fie garantată libertatea, onoarea şi respectul pentru fiecare.

Aceasta este ţara despre care vorbesc iar principiile sunt trecute în acest document.

Înainte de a pleca de la această întrunire, datoria voastră, a tuturora, este să-l semnaţi. Este un act sfânt, o acţiune sacră şi revine fiecăruia dintre voi misiunea de a şi-l asuma.

Acesta este, şi va rămâne, cel mai înalţător fapt din viaţa voastră, şi lumea va afla despre el"

Ei bine, discursul a produs efervescenţă în sală, sticlele de băuturi alcoolice au început să se golească dar şi conştiinţa a crescut, inimile s-au deschis, sentimentele de frăţie, de solidaritate au cunoscut cote înalte. Cel care a luat cuvântul primul a spus:" Ei bine, am de gând să semnez primul această declaraţie pentru a fi cunoscută de întreaga lume". Şi a semnat. Semnatarul se numea John Hancock.
Unul câte unul, toţi au trecut şi au semnat-o.

A fost, cu adevărat, un moment sacru, un moment înălţător.

Dacă acel moment nu s-ar fi petrecut, istoria ar fi luat un cu totul alt curs.

In momentul acesta, în această sală există mai mult decât o persoană care a participat la acea istorică întâlnire.

Ei, da, aţi făcut-o şi pentru aceasta şi voi, cei de astăzi, aveţi dreptul să fiţi mândri. Felicitări, preaiubitilor! Fiţi veseli ! Este foarte important ca voi să vă manifestaţi astfel...

Priviţi prin conştiinţa christică acest istoric eveniment şi înţelegeţi unde a ajuns astăzi civilizaţia Americii şi cea planetară, chiar dacă au fost şi multe momente întunecate în istoria omenirii.

Semnarea actului de independenţă a SUA, a servit drept exemplu multor altor naţiuni, multor gupări de revoluţionari care s-au strâns în jurul drapelului lor şi au înfăptuit independenţa ţării lor.

Aşa că, haideţi să umpleţi din nou cupele pentru a sorbi licoarea care vă îmbie ; umpleţi şi cupa inimii voastre cu iubire pentru toţi oamenii acestui Pământ!

Angajaţi-vă faţă de propria persoană şi faţă de aproapele vostru că veţi fi mereu un iubitor şi un militant pentru libertate şi pace, pe întreaga planeta.

Faceţi ca ţara voastră, orcare ar fi ea, să strălucească !

Iubiţi-vă patria în care v-aţi născut şi lucraţi pentru binele şi fericirea poporului din care faceţi parte !

Vă aşteaptă Epoca de Aur a omenirii.


Eu mă aflu acum lângă Statuia Libertăţii şi observ armatele de ghizi, mentori, vizitatori care forfotesc in jurul acestui simbol al libertăţii.

Voi spune câteva cuvinte pe care vă rog să le repetaţi după mine :

‘’Eu sunt Lumina şi cer lumii să mă asculte.

Lăsaţi inimile voastre să se bucure, simţiţi libertatea!

Ascultaţi clopoţelul inimii, ascultaţi muzica cerurilor.

Eu îl salut pe fiecare dintre voi şi-l consider unul de-al nostru.

Lepădaţi îndoielile şi neîncrederea voastră.

Adresaţi-vă lumii şi fiţi un mesager ca şi mine.

Spuneţi oamenilor că fiecare are un scop pentru care a venit pe planetă, în această viaţă.

Să vină toţi locuitorii acestei planete şi să asculte cuvintele mele pline de energiile iubirii, pentru a se întări în iubirea pentru tot şi pentru libertate.

Veniţi acum să construim Epoca de Aur.

Lady Nesara a apărut pe scenă. Să ne alăturăm ei. Noi construim libertatea şi belşugul pentru fiecare fiinţă de pe planetă.

Aşa să fie !’’

Şi aşa este, dragii mei de pretutindeni ! Cu adevărat, noi creăm o nouă linie a timpului,
pentru actualizarea, manifestarea şi crearea a tot ceea ce dorim, deoarece noi suntem Unul, şi obţinem ceea ce hotărâm.

Transmitem salutări şi binecuvântări tuturor celor de pe planetă şi din afara ei.

Noi deschidem porţi noi pentru Libertate.
Clopotele Libertăţii se aud până în ceruri.


Am fost aici pentru a ne reuni în acelaşi scop, pentru libertatea si solidaritatea omenirii.

Vă mulţumesc, preaiubiţilor, pentru că aţi acceptat această călătorie.

Vom reveni, fiecare la domiciliul său, mai hotărâţi sa edificăm pe planetă fericirea şi iubirea.

Şi aşa este !


Eu, St Germain, vă mulţumesc şi vă salut. Namaste! "


Sursa: www.AshtarontheRoad.com
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu