Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

joi, 17 iunie 2010

Un mesaj de la Mama Gaia


(17.06.2010, prin Ken Barclay – Bitz)

Namaste! Aceasta este prima dată când am simţit nevoia de a scrie şi populariza un mesaj transmis mie, în timp ce meditam.

Aşadar, un MESAJ DE LA MAMA GAIA.

Iubite fiinţe pământene, aş dori să încep prin a vă declara că am un sentiment de profundă iubire pentru orice vietate care trăieşte pe suprafaţa, în atmosfera sau în interiorul meu.

Eoni la rând am fost de acord să gazduiesc şi să ocrotesc viaţa, în diversele ei forme. Am permis coabitarea diverselor forme de viaţă în sistemul meu planetar, chiar dacă, nu o dată, protejaţii mei m-au chinuit în diverse moduri, prin otrăvirea solului, apei sau aerului, defrişarea vegetaţiei (sinonimă cu a tunde pe cineva si a-l expune, apoi, razelor puternice ale soarelui), forarea în scoarţa mea – în vederea extragerii unor bogăţii, precum, petrolul, gazele naturale, minerale anorganice, metale preţioase etc., unele dintre ele, vitale sănătăţii mele.

Am permis toate aceste acţiuni nesăbuite ale fiinţei umane, cu răbdarea părintelui iubitor, deşi acestea nu mi-au făcut plăcere, sau mi-au afectat, într-o oarecare măsură, sănătatea. Le-am îndurat cu stoicism şi cu iubire, cu speranţa că veţi creşte în coştiinţă şi veţi înţelege că nu numai eu trebuie să vă ocrotesc pe voi, ci, deopotrivă, şi voi trebuie să mă ocrotiţi pe mine. Încă mai sper că umanitatea se va trezi, moment pe care-l aştept cu nerăbdare, şi care vă va face să înţelegeţi cât de importanţi sunteţi şi cât de mareaţă este menirea voastră, ca fiinţe care au ales să trăiască, pasager, pe suprafaţa mea.
Viaţa trebuie să fie o simbioză, o întrajutorare între toate tipurile de creaţie, aflate pe planetă.

Vă atenţionez că dacă doriţi să rămâneţi ca fiinţe trăitoare pe planeta Pământ, este necesar să vă ridicaţi vibraţia (practicând cinstea, iubirea, compasiunea şi întrajutorarea), ceea ce va face posibil să înaintăm împreună spre dimensiunea superioară către care eu am ales să mă îndrept.

Aştept cu mare interes să vă treziţi cât mai curând şi să vă alăturaţi celor care deja lucrează conştient la creşterea lor spirituală. In acest demers grandios şi minunat, voi nu sunteţi singuri, multe entităţi superioare monitorizându-vă şi fiind gata să vă acorde tot sprijinul de care aveţi nevoie, dacă alegeţi să faceţi aceasta. Celor care refuză evoluţia şi consideră că le este bine aşa cum le este acum, li se va oferi posibilitatea să-şi continuie existenţa în dimensiunea a 3-a, pe o planetă cu frecvenţă corespunzătoare.

Primiţi iubirea mea fără limite şi fără rezerve. Gaia.

SURSA: http://lightworkers.org (C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu