Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

marți, 11 mai 2010

De la SUFLETUL PĂMÂNTULUI


(prima parte)

(27/04/2010, prin Mark Kimmel)


Eu sunt sufletul a ceea ce numiţi voi planeta Pământ. Eu sunt suflul de viaţă, energia din spatele a tot ceea ce există pe această planetă.

La început, Creatorul, prin Dumnezeul acestui univers, m-a creat ca expresie a dorinţei sale de a avea o planetă cu particularităţi unice. Eu sunt materializarea dorinţei lui Dumnezeu. Incă de când am fost creată, am ştiut că menirea mea este să susţin şi să ocrotesc viaţa umană. Asta a fost şi este menirea mea, scopul meu, unica mea sarcină. La început am fost doar o energie neexprimată a universului. În cooperare cu maeştri modelării şi utilizării energiilor, am strâns la un loc diversele energii ale universului pe care le-am materializat cu multă răbdare şi atenţie la detalii. Astfel, în timp, am dat naştere formelor fizice pe care le aveam în programul meu creaţionist. In prima mea formă, am făcut o colecţie strălucitoare de gaze, desprinse din astrul a ceea ce urma să fie Soarele acestui sistem, precum şi din vecinătăţi. Nimic nu a fost făcut la întâmplare, ci exact aşa cum a dorit Creatorul, în planul său divin.
Creatorul mi-a dat un suflet, aşa cum şi voi aveţi unul. Printr-un proces de răcire divin imaginat, fiinţa mea a început să-şi formeze un corp material cu diverse stari fizice de agregare.

Totul s-a făcut avându-se în vedere ce minereuri, roci, vegetaţie si fiinţe urmau să-şi creeze habitatul pe scoarţa mea. Geologia planetei este cartea de istorie a formării şi apariţiei mele, ca entitate. Insămânţarea Pământului cu milioanele de specii vegetale s-a realizat prin aducerea acestor seminţe ale vieţii din diverse locuri ale galaxiei, prin selecţia dorită de mine. Acelaşi lucru s-a întâmplat şi în cazul animalelor. Aproape tot ceea ce trăieşte pe suprafaţa mea a fost adus de undeva de pe aştrii acestui univers. Desigur, a existat şi proliferarea speciilor pe baza principiului celui mai bine adaptat, însă iniţial, materialul genetic a fost adus din alte locuri ale universului. Totul s-a făcut printr-o selecţie judicioasă, care a permis apariţia lanţului trofic.

Eu sunt sufletul Pământului, Gaia. Energia mea susţine fiecare piatră, fiecare fir de iarbă, fiecare copac, fiecare floare, fiecare sămânţă, fiecare animal, fiecare peşte şi fiecare insectă de pe această planetă. Energia mea susţine munţii şi oceanele. Nimic de pe suprafaţa mea n-ar putea exista fără intenţia şi aprobarea mea. Orice germen, orice embrion primeşte viaţă de la mine.

Creatorul a elaborat Legile Creatiei. Eu sunt sluga lui umilă şi-mi îndeplinesc cu recunoştinţă rolul de element creat, ca suflet al Pământului. Sunt mândru că mi s-au atribuit atâtea puteri încât, la rându-mi sunt creator.

O situaţie similară există în toată creaţia nenumăratelor universuri ale Cosmosului. Fiecare planetă, fiecare stea, are un suflet. Fiecare particulă, mare sau mică, este dotată cu o formă de conştiinţă de o anume complexitate, astfel încât să corespundă perfect rolului şi scopului pentru care a fost creată.

Când eu, ca planetă, am fost gata, cînd apele s-au aşezat în matcă, când plantele şi animalele mi-au umplut suprafaţa, spre satisfacţia mea, am decis că fiinţa umană poate fi adusă pentru a se bucura de paradisul pe care l-am creat. Am făcut acest lucru conform dorinţei şi plăcerii mele.

La început, totul a fost în armonie. Fiinţele umane venite s-au declarat mulţumite şi fericite să trăiască şi să se înmulţească pe Pământ. Creasem, cu adevărat, Raiul pe Pământ!
Incarnarea sufletelor s-a realizat şi se realizează numai cu acordul şi aprobarea mea.
Eu sunt sufletul planetei care participă la fiecare naştere şi la fiecare moarte. Intre mine şi sufletul fiinţelor care iau formă pe planetă există o deplină armonie şi înţelegere.

Multi oameni îmi spun "Mama Pământ", deoarece manifestarea mea fizică prevede recompense bogate şi ocrotire părintească pentru cei încarnaţi aici.
Viaţa umană este cel mai interesant aspect existenţial prin faptul că arată cum un suflet individual poate fi determinat să locuiască o viaţă pământească într-un spaţiu extrem de limitat, corpul fizic. În interiorul fiecărei fiinţe umane există o scânteie din Sufletul Lui Dumnezeu, pe care voi o numiţi Spirutul vostru Înalt.

Fiecare formă de viaţă poartă ştampila Dumnezeului acestui univers. Viaţa sufletului într-un corp uman se desfăşoară în conformitate cu programul pe care acel suflet şi-l alege şi şi-l perfectează înainte de naştere. Totul se desfăşoară cu respectarea Legii Liberului Arbitru, lege care nu a fost niciodată încălcată. Rolul meu este acela de a asista la materializarea şi dezvoltarea formei fizice care găzduieşte sufletul.


Mulţi oameni consideră că ei creează, în exclusivitate, realitatea lor proprie, inclusiv organismul lor şi mediul fizic care-i înconjoară, ceea ce, în mare parte, este adevărat. Cu toate acestea, nimic de pe planeta mea, Pământul, nu ar fi apărut aici, şi n-ar putea să existe, fără acordul meu.


După ce primele mii de oameni au ajuns pe planeta mea, energiile întunericului au încercat mereu să se interfereze cu viaţa acestora. Conform promisiunilor lor, pe planetă ar fi urmat epoci de echilibru şi paradis pentru omenirea care se forma. Din pacate, în evoluţia umană echilibrul s-a stricat iar paradisul ce se înfiripase, nu s-a consolidat. După multe mii de ani, întunecaţii au proliferat pe aproape toată planeta, folosindu-se de minciună şi înşelătorie, capcane în care au căzut majoritatea fiinţelor umane. Răul a cuprins lumea şi eradicarea lui a devenit o grea sarcină pentru cei neatinşi de energiile intunecate. Societatea umană s-a dezvoltat pe baze nesănătoase, de frică şi înrobire, în care s-a impus legea pumnului şi a intimidării.


Din fericire, starea mea s-a îmbunătăţit, după ce multele civilizaţii din intregul univers au răspuns chemării mele, trimiţându-mi imense cantităţi de energie divină care a curăţat mult din negativitatea care se formase pe planetă, în nenumăratele mii de ani, astfel încât, la ora actuală, trendul evolutiv a devenit ireversibil, iar umanitatea parcurge o etapă de inalţare către dimensiuni superioare.


Înrobirea rasei umane se apropie de sfârşit. Am ştiut că am avut şi alternativa de a mă dezintegra, dacă aş fi cerut Creatorului să-şi resoarbă energia vieţii de pe Pamântul meu. Aceasta ar fi dus la dispariţia umanităţii de pe planetă şi la colapsul planetei fizice. Creatorul nu a vrut să ne piardă (pe mine şi pe voi) şi eu am ascultat de vrerea sa divină. Ştiu că Pământul va reveni la frumuseţea sa de la început şi că pe el se va instaura cu adevărat Raiul pe care eu şi voi îl merităm.

Ştiu că nu va fi uşor şi nu se va întâmpla rapid, dar se va întâmpla, se va întâmpla.

Cu iubire, Gaia !


SURSA:http://www.cosmicparadigm.com

(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu