Sine al meu Superior, cu iubire îți cer ca începând din acest moment să mă îndrumi în tot ceea ce fac sau intenționez, pentru a cunoaște cele mai corecte soluții în problemele cu care mă voi confrunta în viitor. Îți cer aceasta pentru binele meu cel mai înalt, pentru evoluția ființei mele în Lumină și în afara oricărei interferențe malefice. Vreau să îmi ridic frecvența de vibrației la nivelul cel mai potrivit pentru evoluția spirituală a ființei mele în Lumină. Așa să fie!” (în sprijinul celor interesați)

Totalul afișărilor de pagină

luni, 22 februarie 2010

CUM PUTETI NEUTRALIZA O VACCINARE FACUTA FORTAT

CUM PUTETI NEUTRALIZA O VACCINARE FACUTA FORTAT

Vom avea la indemana un tub cu pasta de argila, tifon si banda autoadeziva.
Mergeti repede la baie dupa injectie si intindeti argila pe locul vaccinului, puneti tifonul si bandajati.
Tineti pentru 2 ore cel putin bandajul si vaccinul va fi absorbit in proportie de aproape100% de argila.
Procedura a fost testata pe copii, caini si pisici fiind eficace cu un procent de aproape 100% fara aparitia de eruptii ale pielii, febra,oboseala.

Pentru siguranta dvs puteti mai bine actiona si cu:
Clorura de magneziu, 40 ml solutie pt adult si 25 ml pt. copii, de 3 ori pe zi, in ziua vaccinarii si apoi ziua urmatoare.prepararea solutiei: 20 grame la 1 litru de apa.
Extract de seminte de grepfruit: 30 picaturi in apa, intr-un pahar de apa, de 3 ori pe zi, 2-3 zile.
Extractul de seminte de grepfruit, impreuna cu argintul coloidal, e cel mai puternic antiviral si antimicotic natural cunoscut.
Vitamina C:2-3 grame pe zi 2-3 zile.
SURSA: http://scienzamarcia.blogspot.com/
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu